• LeitnerLeitner134924_MONT3_150

Poslovna tajnica/tajnik

(0 Korisničke recenzije)

Za svoj stručni tim tražimo:

Poslovnu tajnicu/tajnika

Opis usluge

Za svoj stručni tim tražimo:

 

Poslovna tajnica/tajnik

 

Zadaci:
– svakodnevna komunikacija sa postojećim i novim klijentima
– interna organizacija poslovanja
– vođenje dnevnih poslova na području administracije i uprave društva
– obrada, izrada i priprema papirologije za računovodstvo (URA / IRA)
– uvozno – izvozna administracija

Osim osnovnih zadataka potrebno je svakodnevno provođenje zadanih ciljeva društva.

 

Potrebne kvalifikacije:
-iskustvo na istim ili sličnim poslovima minimalno 3 godine- informatička naobrazba (Aktivno: MS Office)
– aktivno znanje njemačkog i/ili engleskog jezika
– fleksibilnost, komunikativnost, srdačnost
– želja za samorazvojem i napredovanjem

 

Potrebne godine iskustva: 3 godine

 

Jezici: Njemački (napredno), Engleski (napredno)

 

Nudimo Vam:

  • rad na neodređeno vrijeme uz probni rok od 6 mjeseci
  • rad u dinamičnom i motivirajućem timu
  • daljnji profesionalni razvoj

 

Vaše prijave možete poslati na office@leitnerleitner.hr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opis posla

 

– vođenje različitih evidencija (satne liste, godišnji odmori, uredski materijal, projekti)
– priprema dokumentacije za računovodstvo (izrada izlaznih računa)
– vođenje kadrovskih poslova
– sastavljanje ugovora i ponuda
– priprema dokumentacije za natječaje
– nabava potrošnog materijala
– unošenje podataka na web stranicu
– usmena i pisana korespondencija; obavljanje različitih poslova van ureda (pošta, dostava)
– organizacija i vođenje evidencije poslovnih putovanja (putni nalozi/loko vožnja)
– priprema materijala za odnose s javnošću
– vođenje arhive projekata
– ostali poslovi po nalogu poslodavca

 

Uvjeti

 

– razvijene organizacijske i komunikacijske sposobnosti
– efikasno upravljanje vremenom
– samostalnost, točnost i sistematičnost u izvršavanju radnih zadataka
– profesionalnost, motiviranost i odgovornost u radu
– pouzdanost i organiziranost
– visoki stupanj odgovornosti
– informatička pismenost
– pozitivan način razmišljanja
– sposobnost logičkog zaključivanja
– iznimno naglašena poslovna etika, lojalnost i odgovorno raspolaganje povjerljivim informacijama

Prijave trebaju obavezno sadržavati:
– individualizirano motivacijsko pismo
– životopis u Europass formatu sa fotografijom

Ukoliko smatrate da Vaš profil odgovara gore navedenim uvjetima, pošaljite svoju molbu sa životopisom na: office@leitnerleitner.hr

 

Za svoj stručni tim tražimo:

Poslovna tajnica/tajnik

Zadaci:
– svakodnevna komunikacija sa postojećim i novim klijentima
– interna organizacija poslovanja
– vođenje dnevnih poslova na području administracije i uprave društva
– obrada, izrada i priprema papirologije za računovodstvo (URA / IRA)
– uvozno – izvozna administracija
Osim osnovnih zadataka potrebno je svakodnevno provođenje zadanih ciljeva društva.

 

Potrebne kvalifikacije:
-iskustvo na istim ili sličnim poslovima minimalno 3 godine- informatička naobrazba (Aktivno: MS Office)
– aktivno znanje njemačkog i/ili engleskog jezika
– fleksibilnost, komunikativnost, srdačnost
– želja za samorazvojem i napredovanjem

Potrebne godine iskustva:

3 godine

Jezici:

Njemački (napredno), Engleski (napredno)

 

 

Nudimo Vam:

 

  • rad na neodređeno vrijeme uz probni rok od 6 mjeseci
  • rad u dinamičnom i motivirajućem timu
  • daljnji profesionalni razvoj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opis posla

 

– vođenje različitih evidencija (satne liste, godišnji odmori, uredski materijal, projekti)
– priprema dokumentacije za računovodstvo (izrada izlaznih računa)
– vođenje kadrovskih poslova
– sastavljanje ugovora i ponuda
– priprema dokumentacije za natječaje
– nabava potrošnog materijala
– unošenje podataka na web stranicu
– usmena i pisana korespondencija; obavljanje različitih poslova van ureda (pošta, dostava)
– organizacija i vođenje evidencije poslovnih putovanja (putni nalozi/loko vožnja)
– priprema materijala za odnose s javnošću
– vođenje arhive projekata
– ostali poslovi po nalogu poslodavca

 

Uvjeti

 

– razvijene organizacijske i komunikacijske sposobnosti
– efikasno upravljanje vremenom
– samostalnost, točnost i sistematičnost u izvršavanju radnih zadataka
– profesionalnost, motiviranost i odgovornost u radu
– pouzdanost i organiziranost
– visoki stupanj odgovornosti
– informatička pismenost
– pozitivan način razmišljanja
– sposobnost logičkog zaključivanja
– iznimno naglašena poslovna etika, lojalnost i odgovorno raspolaganje povjerljivim informacijama

Prijave trebaju obavezno sadržavati:
– individualizirano motivacijsko pismo
– životopis u Europass formatu sa fotografijom

Ukoliko smatrate da Vaš profil odgovara gore navedenim uvjetima, pošaljite svoju molbu sa životopisom na: office@leitnerleitner.hr

 

 

 

LeitnerLeitner

Društvo LeitnerLeitner Hrvatska osnovano je 2006. godine. Zajedno s našim lokalnim stručnjacima nudimo porezno savjetovanje, reviziju i računovodstvene usluge za međunarodne i velike nacionalne kompanije. Izvrsne tehničke vještine našeg tima kao i visoka kvaliteta LeitnerLeitner usluge ključ su uspjeha u Hrvatskoj: mi razumijemo specifične potrebe naših domaćih klijenata što baziramo na našem velikom internacionalnom iskustvu i fleksibilnosti našeg tima. Naš ured obuhvaća preko 30 profesionalaca s sveobuhvatnim i raznolikim profesionalnim iskustvom. Naši klijenti nas, također, mogu kontaktirati na njemačkom ili engleskom jeziku. Radimo prekogranično, u uskoj suradnji s ostalim LeitnerLeitner uredima.

Još Usluga od LeitnerLeitner

Nema više ponuda.